Retouren en klachten

Hoe wij omgaan met klachten en retouren

Klachten

Klachten kunt u via de mail melden. Om het proces te versnellen, is het aanleveren van fotomateriaal een pré. Daarna zullen wij inhoudelijk reageren op de klacht en daar waar nodig een nalevering of omruil verzorgen. Op alle aankopen van nieuw meubilair geven wij een jaar garantie. Een aantal belangrijke zaken rondom garantie zijn:

Schade of gebreken dienen binnen 24 uur gemeld te worden.
Binnen 7 dagen na ontvangst mag een retour (met opgaaf van reden) aangemeld worden. 

Retourneren geschiedt in de originele verpakking waarbij het product niet is gebruikt door de eindconsument. Ah Kantoormeubilair behoudt het recht ieder defect eerst te mogen verhelpen alvorens over te gaan tot omruiling.Telefonische klachten worden niet in behandeling genomen. Uitsluitend klachten via de mail worden direct behandeld. Het Nederlands recht is van toepassing op de afhandeling van klachten.

Retouraanvragen

Op online bestellingen geldt dat u 7 dagen na verkoop het product kan retourneren, met opgaaf van reden. Op deze aankopen is de wet Koop op afstand van toepassing.

Heeft u een bestelling vanuit de showroom verricht, dan geldt deze 7 dagen retour regeling niet. Afhankelijke van de situatie kan echter wel vanuit coulance een retourbeleid worden gehanteerd.

Wel zijn de retourkosten bij een retournering zonder opgaaf van reden, altijd voor de consument. Klachten en retouraanvragen kunnen alleen via de email geregeld worden.